Logo Onlinestoffen.nl - www.onlinestoffen.nl
Winkelwagen Onlinestoffen.nl
Winkelwagen
0 producten
€ 0,00

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken.

Indien u per Ideal betaald voor 15.00 uur,word het de volgende dag bezorgd met uitzondering van het weekend.
Idealbetalingen vanaf vrijdag 15.00 uur,worden maandag verstuurd en kunt u dan dinsdag verwachten.

Indien u kiest voor vooruit overmaken, ligt het echter een beetje aan hoe snel uw bank de overschrijving heeft verwerkt.
Dit is per bank verschillend.
Als het bedrag  voor 15.00 uur op onze (ING) rekening is bijgeschreven.
Wordt het diezelfde dag nog verzonden.
De bezorgtijd is doorgaans 1 werkdag.
Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten verstuurd,dus alle betalingen vanaf vrijdag 15.00 uur ,worden maandag verstuurd.

Maar ik ben hier wel afhankelijk van Postnl/DPD.
Pakketjes binnen Nederland gaan via Postnl.Buitenlandse zendingen gaan via DPD.

Verder krijgt u van ons altijd een email als uw bestelling verzonden is.

Ik heb een bestelling gedaan maar nog geen bevestiging ontvangen?

Als u een bestelling doet via de website en met Ideal betaald,krijgt u direct een bevestiging.
Als u een bestelling doet via de website en kiest voor vooruit overmaken,krijgt u van ons een bevestiging met de betalingsgegevens.
Dit gebeurd echter handmatig, dus niet direct nadat u de bestelling gedaan heeft.

U krijgt wel altijd binnen 24 uur van ons de bevestinging.

 

 

Wat zijn de verzendkosten ?

Voor verzenden binnen Nederland:
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 5.95.

Voor buitenland:
Het is het handigst wanneer u de bestelling  via de site doet en bij het bestelformulier buitenland invuld. U krijgt dan van ons een bevestiging van uw bestelling met de verzendkosten. Mocht u die te hoog vinden kunt u de
bestelling altijd nog aanpassen of annuleren.

Voor verzenden naar Belgie:
De verzendkosten zijn € 8.50 (1 pakket  - tot 30 kilo)

Voor verzenden naar Duitsland:
De verzendkosten zijn € 8.50 (1 pakket - tot 30 kilo)


Ik heb een bestelling gedaan maar wil deze wijzigen.

Als u een bestellig heeft geplaatst en u wilt deze wijzigen kunt u het volgende doen.

- Iets toevoegen
Plaats een nieuwe bestelling via de website met alleen de stof(fen) die u wilt toevoegen.
Als u de 2e bestelling op dezelfde naam besteld en uw bestelling is nog niet verzonden zullen wij deze bestellingen samenvoegen met de eerder gedane bestelling.Kiest u hier bij betaalwijze voor vooruit overmaken.U krijgt dan van ons een aangepaste bevestiging waar de bestellingen zijn samengevoegd en u kunt het resterende bedrag dan per bank aan ons overmaken.

 - Iets verwijderen uit de bestelling
Als u iets uit de bestelling wilt verwijderen kunt u dit doorgeven op [email protected].
Graag dan wel aangeven om wel artikel dit gaat. En uw adresgegevens doorgeven.

 - De gehele bestelling annuleren
Als u de gehele bestelling wilt annuleren, vinden wij dit uiteraard jammer.
Maar graag wel aan ons doorgeven op [email protected].
Ook graag uw adresgegevens in deze mail doorgeven.

 

Via welke bedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?

Dat ligt eraan waar u woont en wat u heeft besteld.

Pakketten binnen Nederland gaan via POSTNL
Pakketten naar België en Duitsland gaan per DPD
Voor andere landen is het per land verschillend.

 

Ik heb een email gehad dat mijn bestelling is verzonden, wanneer kan ik deze dan verwachten?

U krijgt van ons altijd een (automatisch) bericht wanneer uw bestelling verzonden is.
In de bijlage van dat bericht zit een PDF bestand met de factuur van uw bestelling.

Op deze factuur kunt u ook zien of uw bestelling verzonden is per DPD of per Postnl.

Binnenland POSTNL
Wanneer uw bestelling verzonden wordt per Postnl kunt u het binnen Nederland de volgende werkdag al verwachten.
Postnl levert ook op zaterdag.
Echter komt het wel eens voor dat er een dag vertraging in de bezorging zit.

Buitenland POSTNL
Wanneer uw bestelling verzonden is per Postnl is de levertijd afhankelijk van het land waar de bestelling naartoe gezonden is. Voor de levertijd zie dan: http://www.postnl.nl/zakelijk/

DPD
Als u bestelling verzonden is per DPD kunt u deze de eerst volgende werkdag verwachten.
Dpd levert niet op zaterdag.
Ook kan er een dag vertraging in de bezorging zitten.

 

 

 

 

Zijn de stoffen uit voorraad leverbaar ?

Ja alle stoffen zijn uit voorraad leverbaar.

Is het mogelijk om de stoffen op te halen?

Ja hoor dat kan.
Echter alleen op afspraak.

En graag binnen onze openingstijden.
Maandag tot vrijdag
Van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Op zaterdag zijn wij gesloten.


 

Wat is de minimum afname?

De minimum afname is 0.5 meter.
U kunt vanaf 0.5 meter met 0.05 cm omhoog, dus u kun bijvoorbeeld ook 2.65 meter bestellen.

Het is helaas niet mogelijk om kleinere afname via ons te doen.
Wel hebben we wel eens kleinere coupons of quiltlapjes.

 

Kan ik de stoffen ook ruilen / retour sturen?

Dat is niet mogelijk.
De stoffen worden voor u op maat geknipt en het is dus maatwerk.

Kan ik ook met Ideal of creditcard of paypal betalen?

Ja.U kunt bij ons met Ideal betalen
Het is helaas niet mogelijk om met paypal of creditcard te betalen.

 

 

Ik ben niet tevreden wat nu ?

Stuurt u ook staaltjes?

Nee, helaas versturen wij geen stalen.
U kunt alle stoffen komen bekijken in ons magazijn te Rosmalen (op afspraak)

Of u kunt van de gewenste stof(fen) 0.5 meter bestellen via de website.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja wij sturen ook naar het buitenland.

Hoeveel de verzendkosten bedragen is verschillend per land en wat u gaat bestellen.
Het is het handigst wanneer u de bestelling via de site doet en bij het bestelformulier buitenland invuld. U krijgt dan van ons een bevestiging van uw bestelling met de verzendkosten. Mocht u die te hoog vinden kunt u de
bestelling altijd nog aanpassen of annuleren.

 

Kan ik als bedrijf bij jullie kopen?

Ja hoor dat is mogelijk.
Wij leveren aan bedrijven / particulieren / stichtingen.
U krijgt bij al onze leveringen ook standaard een factuur met BTW vermelding.

 

 

 

Kan ik ook een factuur bij mijn bestelling krijgen met uitgesplitste BTW vermelding?

Ja dat is standaard.
Als u het bedrag dan heeft overgeschreven, verzenden wij de bestelling.
U krijgt van ons dan een email, dat de bestelling verzonden is met in de bijlage een PDF bestand met de factuur.

 

 

Kan mijn bestelling ook per brievenbuspost verstuurd worden?

Helaas is dit niet mogelijk. Alle bestellingen worden verstuurd als pakket per pakketservice van PostNL. Zo kunnen wij en u het pakket ten alle tijden volgen en zijn we er zeker van dat uw bestelling wordt afgeleverd.

Wilt u uw bestelling toch op eigen risico verstuurd hebben via brievenbuspost,kies dan bij betaalwijze voor vooruit overmaken,dan zullen wij kijken of uw bestelling door de brievenbus past en het bedrag aan u doorgeven.
U kunt het dan per bank naar ons overmaken.
U kunt bij deze optie alleen met vooruitovermaken betalen en niet met Ideal.

Hoe kan ik een kadobon inwisselen?

Kan een Ideal bestelling geannuleerd worden?

Dit is niet mogelijk.Ideal bestellingen worden automatisch verwerkt en dus direct voor u afgeknipt.
Indien u annuleerd binnen 30 minuten zal het bedrag teruggestort worden minus de kosten van Ideal(€0.50).